feedback-logo

ODEĆA I AKSESOARI

ODEĆA I AKSESOARI

Aksesoari

Bluze

Duksevi

Džemperi

Farmerke

Haljine

Jakne

Kardigani

Košulje

Majice

Pantalone

Sakoi

Šortcevi

Suknje

Trenerke

Novo

ODEĆA I AKSESOARI

Aksesoari

Bluze

Duksevi

Džemperi

Farmerke

Haljine

Jakne

Kardigani

Košulje

Majice

Pantalone

Sakoi

Šortcevi

Suknje

Trenerke

Novo

Uslovi kupovine i povrat robe

Molimo Vas da se detljano upoznate sa uslovima kupovine, načinima plaćanja i modelima isporuke svih dostupnih prozivoda na veb prodavnici feedback.rs.

Poručivanje proizvoda

Naručivanje robe na internet prodajnom mestu feedback.rs može da se vršiti 24 časa, sedam dana u nedelji.

Roba se naručuje elektronskim odabirom određenog proizvoda (artikla) i njegovim dodavanjem u potrošačku korpu klikom na dugme “Dodaj u korpu”. Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac završi transakciju jednom od platnih kartica koje se prihvataju u platnom prometu Republike Srbije. Feedback.rs ima obavezu da isporuči sve naručene proizvode. Feedback.rs ne odgovara kupcu za bilo kakvu vrstu eventualno nastale štete prilikom dostave proizvoda.

Reklamacije i povraćaj sredstava

Kupci mogu prijaviti reklamacije na e-mail: info@feedback.rs

Reklamacije na izostanak isporuke porudžbine u dogovorenom roku, kupci bi trebalo da dostave odmah nakon što je istekao okvirni rok koji je naznačen za isporuku poručenog proizvoda.

Reklamacije na primljenu količinu, odstupanja u vrsti proizvoda od poručenih, eventualna oštećenja ili na kvalitet proizvoda, kupci bi trebalo da pošalju što pre po prijemu pošiljke, odnosno najkasnije u roku od 3 dana od prijema paketa.

Za reklamaciju je neophodno koristiti Reklamacioni list koji možete preuzeti OVDE.

Feedback.rs pristupa rešavanju svake reklamacije odmah po prijemu, ali u zavisnosti od sadržaja reklamacije i potrebe da se istraži više činilaca, krajnji rok za odgovor na reklamaciju je 7 dana od dana prijema poslednje informacije za reklamaciju.

Osnovno načelo kojim se feedback.rs  rukovodi u rešavanju reklamacija je načelo dobrog trgovca koji brine o zadovoljstvu svojih kupaca.

Povraćaj novca

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Feedback je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice u roku ne dužem od 15 dana od dana prihvatanja reklamacije.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica Raiffeisen Banka Srbija, pa se tako kompletan proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.