feedback-logo

ODEĆA I AKSESOARI

ODEĆA I AKSESOARI

Aksesoari

Bluze

Duksevi

Džemperi

Farmerke

Haljine

Jakne

Kardigani

Košulje

Majice

Pantalone

Sakoi

Šortcevi

Suknje

Trenerke

Novo

ODEĆA I AKSESOARI

Aksesoari

Bluze

Duksevi

Džemperi

Farmerke

Haljine

Jakne

Kardigani

Košulje

Majice

Pantalone

Sakoi

Šortcevi

Suknje

Trenerke

Novo

Poremećaj pažnje i hiperaktivnost su hronična stanja koja pogađaju milione ljudi širom sveta. Ispoljavaju se u vidu poteškoća u održavanju pažnje i impulsivnog ponašanja.

Kada govorimo o poremećaju pažnje, mnoge će iznenaditi informacija da ovo stanje nije posledica genetskog poremećaja. Takođe, ne spada ni u grupu mentalnih bolesti.

Šta onda uzrokuje poremećaj pažnje?

Jedan od faktora može biti nepravilna ishrana, tj. nedostatak adekvatnih nutritivnih vrednosti. 

Omega-3 masne kiseline, kao esencijalne nezasićene masti u našem organizmu, su od izuzetnog značaja za njegovo pravilno funkcionisanje, a danas ćemo govoriti o njihovim lekovitim dejstvima kod poremećaja pažnje.

Simptomi i rešenje

Iako samu dijagnozu najtačnije može uspostaviti isključivo lekar, sledeći simptomi mogu biti neki od indikatora poremećaja pažnje:

Ukoliko imate problem sa bilo čim od navedenog, omega-3 masne kiseline vam mogu pomoći. Ove esencijalne masne kiseline se dele na omega-3 i omega-6 masne kiseline, koje se mogu naći pod oznakama EPA i DHA. Važno je naglasiti da je uticaj omega-3 kiselina na organizam daleko veći od omega-6, pa je pri odabiru suplemenata važno pronaći kombinaciju koja prednjači omega-3 kiselinama. Ove kiseline imaju svojstva antipsihotika te blagotvorano utiču na kognitivne funkcije, kao i na 170 gena koji pospešuju razvoj mozga, a samim tim i IQ-a. Takođe, imaju pozitivan uticaj na dopamin i serotonin (hormone sreće), a imaju i zaštitničku ulogu prema neuronima. Redovan unos omega-3 kiselina će neutralisati navedene simptome i učiniti da se osećate dobro svakog dana.

Preporuka je, svakako, uzimati kombinaciju EPA i DHA, po mogućstvu sa većim procentom omega-3 kiselina i to 500mg svakog dana.  

Pored suplemenata, omega-3 masne kiseline možete unositi kroz masnu ribu poput lososa, skuše, sardine kao i čia semena, lanenog ulja i oraha. 

Haljine

Donji deo

Duksevi

Gornji deo

Bluza

Jakna

Majica

Prsluk

Šorts

Suknja

Donji deo

Gornji deo

Jakna

Košulja

Majica

Pantalone

Prsluk

Sako